miercuri, 31 martie 2010

MI-AU "INFESTAT" MOBILUL... NEMERNICII



ASA CA, L-AM PRIMIT DE LA UN "MILITIAN" SI TOT NISTE "MILITIENI" MI L-AU INFESTAT! OARE DE CE NU MA MAI MIRA?...



FIINDCA SUNTEM IN SAPTAMANA MARE..II IERT!... SA VORBEASCA LA TELEFONUL MEU..EI...

A...SA NU UIT... AM DE DAT UN SMS... UP-DATAT

"„- Ai fost la popi, mă?
- Da, dar să vedeţi că...
- Mă, ai luat bani de la ei, recunoşti?

- Recunosc, însă eu nu i-am cerut. Ei m-au silit să-i iau.
- Lasă asta, i-ai luat sau nu? Răspunde!
- I-am luat.

- Şi le-ai arătat locul unde urma să vină husănul?
- Eu am vrut cu totul altceva...
- Tu răspunde la întrebări. Le-ai arătat?
- Da.
- Aşa. Şi pe acela l-ai sărutat?
- Mi-era prieten.
- Mă podoabă, tu ca prieten l-ai sărutat ori ca indicator?
- Eu am vrut să-l ajut să...
- Nu ţine, mă, tu ai vândut pontul şi ai mers acolo să-l predai oamenilor popimii, aşa-i?
- Eu...
- Atunci ce-o întorci ca la Ploieşti?
- Dar banii i-am dat înapoi şi m-am sinucis.
- Păi tocmai asta dovedeşte că te recunoşti vinovat şi că te ştii agent informator.”


Cam asa, cred ca ar fi arătat un interogatoriu luat lui Iuda Iscarioteanul de către orice organ de anchetă, în opinia monahului Nicolae Delarohia. N. Steinhardt a ţinut de altfel o predică excepţională despre „Tragedia lui Iuda”, publicată ca eseu teologic în cartea „Dăruind vei dobândi”

CE SPUNETI..VA RECUNOASTETI.. DRAGI MEI..."FATALAI"?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu