luni, 14 martie 2011

SIMONA... MILE ... IRAQ... COINCIDENTA... BLESTEM.. SAU FATALITATE




CAND SCRIU ACESTE RANDURI.. STAU IN FATA CU O LUMANARE... AM LUAT O SUPRADOZA... DE MEDICAMENTE... AMINTIREA LUI SI INTRAREA EI, A ACELEIA CARE TREBUIA .. CHIPURILE SA FACA ASCULTARE ... DAR CARE A PREFERAT SA TRADEZE... VOCEA LUI MILE... IN NOAPTEA ACEEA...


"TE ROG URCA-MA IN PRIMUL AVION MILITAR CARE ZBOARA IN IRAQ"


IAR, MAI APOI... UN DOMN.. DIN NU STIU CARE "LUME" IMI SPUNE...

"DA.. A FOST ACOLO"

"UNDE?"

" LA NAJAF!"

"SI EL?"

"ULTIMA DATA ... ATUNCI CU ZIARISTII VOSTRII RAPITI... SI EL A TRECUT PE ACOLO..."

"DE CE?" , L-AM INTREBAT

"NU STIU, IAR AZI, NU MAI ARE ROST.. NU-I ASA?"


DISCUTIA CU PRIETENUL MEU ARAB, MICHEL A AVUT LOC INTR-O VIENA, A ANULUI TRECUT.. PE 1 DECEMBRIE

APOI MI-A DAT UN BILETEL... PE CARE SCRIA UN SINGUR NUME... ASKARI... AM TACUT...

ACUM SUNT IN FATA MORMANTULUI SAU... IMAGINI DIN NAJAF... SE TAIE CU CELE ALE LUI MILE...

OARE VOI MAI PUTEA AFLA VREO DATA ADEVARUl? SE VA DUCE EA... LA FIUL EI... IN NORDUL EUROPEI? CE A STIUT OARE MILE, DE I-A DERANJAT ATAT DE TARE.. PE ASTIA, DIN BUCURESTI?
DE CE NU A VRUT SA IASA DIN CASA... CAND AU VENIT SA-L IA LA SPITAL?


O BATRANE... CIUDATA MAI ESTE VIATA ASTA... IN MINTE IMI VIN ACESTE CUVINTE... IN SARBA....

"СА СО ИЕРТИ .. Ну те ЦА-ПМ АСЦУЛТАТ ... ДРАГУЛ МЕУ "Фрате" САРБ МИЛЕ"


SA MA IERTI.. CA NU TE-AM ASCULTAT ... DRAGUL MEU "FRATE" SARB MILE



IAR IN REST ... POATE CU UN ULTIM EFORT ACCESATI ACEASTA ADRESA... SI INCERCATI SINGURI http://www.youtube.com/watch?v=zbhhBOSpI5U&feature=player_embedded
SA VEDETI... CE A FACUT MILE LA NAJAF!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu