sâmbătă, 7 iulie 2012

BACUL POLITIC ..SI CEL NORMAL... CU PERLELE DE RIGOARE

FURATI IN TOTALITATE DE JOCUL POLITIC AL ULTIMILOR SAPTAMANI... AM UITAT BRUSC SA MAI FIM OAMENI SI SA NE BUCURAM DE FRUMUSETEA SI FRENEZIA GESTURILOR DE PESTE ZI! 
SPRE EXEMPLU AM UITAT DE BAC SI DE PERLELE SALE . IATA DE CE M-AM GANDIT CA, NU AR FI RAU SA FAC O PARALELA "SOLARA" INTRE BACUL NORMAL SI CEL POLITIC ... AL ULTIMILOR ZILE


"Mircea cel Mare, care prima data a fost batran, sta la un discurs cu Baiazid. Acesta il primeste politicos, dar cu obraznicie, si-l face in tot felul, ca pe o albie de porci".

"Mircea cel Batran a fost inmormantat la Cozia, impreuna cu umbra sa". 




ACUM, VINE RANDUL UNEI PERLE DIN SCRISOAREA "GAOZARULUI" OVIDIU ZARA, CATRE PRESEDINTELE TRAIAN BASECU. 
FACEM PRECIZAREA CA, PENTRU CINE A UITAT CA " la ieșirea din sediul SRI, în 7 octombrie octombrie 2006, Traian Băsescu a fost deranjat de un ziarist, cu o întrebare. ”Câte un găozar din ăsta crede că ne poate întinde capcane”, i-a spus Băsescu șefului SRI, Cristian Maior. Presa cotrocenistă a încercat să scuze ieșirea președintelui, spunând că, de fapt, Băsescu se referea la unul dintre cei patru ziariști care așteptau pe treptele SRI, respectiv la Ovidiu Zară. Astfel, Băsescu ar fi spus ”O. Zară” susținea presa portocalie. Ovidiu Zară a refuzat să îl dea în judecată pe președinte, ba mai mult, a vrut să înscrie porecla la OSIM. Cu o zi înainte de votul pentru suspendare, Zară a publicat pe blogul propriu o scrisoare către președinte...."

"Am fost invatat de bunicul meu, un taran din inima Muntilor Fagarasului, ca in viata exista momente in care trebuie sa alegem. Intre adevar si minciuna, intre bine si rau.
Poveţele lui m-au facut ca de fiecare data in viata sa recurg la cumpatare şi, întotdeauna, sã nu uit cã acţiunile mele nu trebuie sã dãuneze ţãrii în care m-am nãscut si semenilor mei. Acesta este motivul pentru care am ezitat mereu sa ma implic. Ca mine au fost si inca mai sunt milioane de romani. Numai ca ezitarea noastra a dat prilejul unor politicieni ca Dumneavoastra sa demoleze fãrâma de speranţã pe care o mai purtam în suflet, dar mai ales certitudinile pe care ar fi trebuit sa le putem oferim parintilor si copiilor nostri.
Dar acum, GATA, m-am saturat! M-am saturat, Domnule Basescu, de minciuna, diversiunea si manipularea pe care o practicati! M-am sãturat de amatorismul eunucilor pe care i-aţi desemnat sã ne conducã destinele! M-am sãturat de mizeria moralã, economicã şi socialã în care a ajuns aceastã ţarã, siluita de pigmeii pe care i-aţi racolat în jurul Dumneavoastrã! M-am sãturat de “succesurile” analfabeţilor care vã înconjoarã si care au reuşit sã distrugã fragila scarã a valorilor care mai exista în acest popor."


Acum inca  una de la BAC-ul normal :

" Multimile de boieri exploatatori isi tineau banii numerar in pungi. Haiducii ii atacau si ii usurau de bani in toate baladele".

"Balada e o specie a liricii populare inventata de Ciprian Porumbescu".


"Dintre cele cinci scrisori trimise de Eminescu, prima este considerata a treia".



Ca sa nu intind prea mult "pelteaua" am sa mai dau cate un exemplu din fiecare ... 

 "Latina clasica este o limba moarta, care nu se poate vorbi decat in scris. Dupa caderea Imperiului Roman, o parte din latina clasica defuncta a devenit bulgara".

 "Dupa ce Vitoria Lipan l-a gasit pe Nechifor mort in sant, l-a mai lasat acolo inca trei zile pentru ca asa este obiceiul."

 "Domnule (încã Preşedinte pentru cateva ore sau zile) Traian Bãsescu, amintiţi-vã ce spunea
Nicolae Titulescu: “Fiecare are misiunea lui”. Dumneavoastra, in calitate de Presedinte, mai stiti
(aţi ştiut vreodatã???) care va este misiunea? Imi permit sã vã reamintesc eu care trebuia sa fie
misiunea Dumneavoastra: sã vegheati la prosperitatea, suveranitatea şi independenţa acestui
popor oropsit. Numai cã Dumneavoastrã nu aţi fãcut-o nicio clipã acest lucru. Infatuarea si
dorinta setea Dumneavoastra de putere v-au facut sa vegheati doar la prosperitatea „ungurenilor”
umili si analfabeti pe care i-ati racolat sa va slujeasca propriile interese. De aceea ati ajuns acum
sa confundati tara cu un vapor, iar institutiile de drept ale statului cu slugile dumneavoastra pe
care le-ati pus sa le conduca.
Acesta sunt motivele care vã obligã sã vã plecati din fruntea Romaniei!
Lãsaţi-i pe români sã aleagã cine este demn sã vegheze la prosperitatea, demnitatea si la
aşteptãrile lor.

ec. OVIDIU ZARA

P.S. : Ati spus, recent, ca toti politicienii care si-au impopotonat CV-urile cu tot felul de studii
absolvite la “sorbonici” private sa se retraga din politica. Sunteti primul care ar trebui sa dea un
exemplu! Cereti fiicei Dumneavoastra, Elena Basescu sa se retraga din politica!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu