sâmbătă, 6 octombrie 2012

Zambeste din toata inima!

  In fiecare an, in prima vineri a lunii octombrie, intreaga lume sarbatoreste Ziua Mondiala a Zambetului, o zi dedicata in intregime bunei dispozitii. Oamenii sunt indrumati ca in aceasta zi, mai mult ca in oricare alta, sa rada mai mult și sa ii faca pe cei din jur lor sa zambeasca.  Zambetul este o expresie a starii de bine, de fericire si ajuta la atragerea bunavointei, deoarece transmite prietenie, apropiere, siguranta de sine.
O fata senina si un zambet deschis raman intotdeauna o invitatie la socializare. Cu siguranta o dantura armonioasa garanteaza un suras frumos. Deci sa (ne) radem....


 Sună telefonul:
- Alo, senor Rod? Aici este Ernesto, îngrijitorul dumneavoastră de la casa de la ţară.
Rod:
- Da Ernesto, ce pot să fac pt tine?
Ernesto:
- Oh, am sunat, senor Rod, să vă anunţ că papagalul dumneavoastră a murit. 
 Rod:
- Papagalul meu?! Tocmai papagalul meu vorbitor care a câştigat multe premii internaţionale?
Ernesto:
- Da senor, acela.
Rod:
- Ce nenorocire, am cheltuit o avere cu papagalul ăsta. De ce a murit?
Ernesto:
- A mâncat carne stricată.
Rod:
- Carne stricată?! Cine dracu l-a hrănit cu carne stricată?
Ernesto:
- Nimeni senor, a mâncat el singur carne de cal mort.
Rod:
- Cal mort? Ce cal mort?

Ernesto:
- Calul dumneavoastra pursânge, senor.
Rod:
- Nepreţuitul meu cal pursânge, multiplu campion, este mort?
Ernesto:
- Da senor, a murit de epuizare tragând la caruţa cu apă.
Rod:
- Ai înnebunit de tot? Ce dracu' tot spui acolo? Ce căruţă cu apă?
Ernesto:
- Cea pe care o foloseam să stingem focul, senor.
Rod:
- Dumnezeule! Ce tot spui? Care foc?
Ernesto:
- Focul de la casa dumneavoastră senor. O lumânare a cazut şi a aprins draperiile şi perdelele...
Rod:
- Ce dracu' vrei să spui, că mi-a luat foc casa de la o lumânare?
Ernesto:
- Si, senor.
Rod:
- Păi avem electricitate!!! Pentru ce mama dracu' era lumânarea aprinsă?

Ernesto:
- Senor, lumânarea era aprinsă pentru înmormântare.
Rod:
- CARE NENOROCITĂ DE ÎNMORMÂNTARE?!!!
Ernesto:
- A soţiei dumneavoastră, senor Rod.
Rod:
- .........!!!!!!!!!!!....????
Ernesto:
- Să vedeţi, a venit într-o noapte acasă pe intuneric şi eu am crezut că este un hoţ. Aşa că am lovit-o cu crosa dumneavoastră de golf, model Tiger Woods Nike Driver.
Rod:
- ...................
Rod
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rod:
- Ernesto! Dacă mi-ai rupt crosa aia esti într-un mare rahat!!!

9 comentarii: