vineri, 8 februarie 2013

DRUMUL SPRE MINE INSUMI


AZI ESTE 8 FEBRUARIE... AZI, IN FOND ESTE DATA CAND IMI DORESC SA REGASESC "DRUMUL SPRE MINE INSUMI"... AZI, TREBUIE SA SPUN "LA MULTI ANI" CUIVA FOARTE DRAG MIE... DAR SI ALT CUIVA LA FEL DE DRAG MIE...
 CARE MA RABDA CU TOATE TOANELE MELE. IAR, DACA AZI VETI CITI AMANDOUA RANDURILE DE MAI JOS, NU UITATI ACESTE ADEVARURI... SI AZI VA VORBESTE CEL DE IERI, PRIN GURA CELUI DE AZI....


"Drumul meu nu a fost şi nu va fi niciodată plat, pentru că eu nu ştiu să merg pe cărări line. Eu simt nevoia de a sări în prăpastie atunci când mi-e prea bine şi, de-acolo, să iau de la capăt munca şi chinul de a ieşi la soarele ce mângâie poienile cele frumoase. Eu simt nevoia să-mi construiesc obstacole ce-mi barează drumul, numai şi numai pentru că simt nevoia să le depăşesc. Eu simt nevoia de a mă întrista numai pentru a putea să mă bucur mai târziu, să mă revolt în favoarea unor cauze pierdute, doar pentru a lua aerul unui Don Quijote rătăcit în lume. Eu simt nevoia de a face o inutilă echilibristică într-un picior pe creste înguste, numai pentru a-mi dovedi că se poate.... "

Aici ma intrerup si imi aduc aminte de aceste versuri...


"Sunt doar un om care stie ce vrea
Dar nu mi-e usor...
Cand ma doare ceva ma tratez
Cu un pic de umor...
Si minciuna imi pare ca e
Un fel de bau bau...
De la viata eu nu stiu sa cer
Mai mult decat dalb.

 Drumul spre mine e greu dar e sfant
Nu-mi pot permite sa uit cine sunt
Drumul spre mine il mai ratacesc
Da-mi Doamne putere sa ma regasesc

Ma asez daca vreau cu prieteni mei
La masa de joc...
E magic si totusi refuz sa depind de noroc
Viata e scurta ispitele curg
Arome de mosc...
In oglinda ma uit fiïndca vreau sa ma recunosc.


Iar pentru final, ca un fel de .... IARTA-MA... asculta melodia de mai jos...



Si inainte de a va spune la amandoua multe cuvinte... nu uitati ca:
"Dar mă doare. Mă doare când, sărind, te iau şi pe tine cu mine. Mă doare când pun obstacole şi în faţa ta. Mă doare când, luptând, îţi arunc priviri rătăcite. Şi, mai ales, mă doare că nu îţi preţuiesc iubirea în fiecare secundă, uitând din când în când să zâmbesc...."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu