luni, 29 aprilie 2013

PADURILE BUCOVINEI

M-AM DECIS CA, MACAR  IN ACEASTA SAPTAMANA SA NU VORBESC CU RAUTATE DESPRE NICI UN SEMEN DE AL NOSTRU.... PREFER TACEREA. VA VOI VORBI DESPRE SUBIECTE MAI USOARE; IAR DE ALTELE CU MAI PUTINA "OBIDA", SI CU "FRANA DE MANA TRASA".... 
AZI O SA VORBIM DESPRE  FOSNETUL PADURILOR BUCOVINENE... CACI, POATE ASA O SA MA AUDA SI DOMNUL TATULICI, SI DOMNUL FLUTUR, DAR SI ALTI DOMNI ... PRECUM DOMNUL CERNEA, CACIULA...SAU SILVIU DUMITRU! 
SPER CA EI TOTI SA INTELEAGA CORECT MESAJUL MEU... CA, DOAR SUNTEM IN SAPTAMANA MARE. 
A IUBIRII SI IERTARII APROAPELUI NOSTRU

In toate calatoriile mele am vazut, am zarit si am auzit multe.  Cu toate balciurile si circurile de rigoare, cu plantat de pomisori, cu tara lui Andrei... sau altele de genul. Dar am vazut si inteles ca, toate nu sunt decat vorbe si prosteli. Ceva de aruncat in ochii prostimii. Despre ce vorbesc?  
Pai despre... "JAFUL SECOLULUI ÎN ROMÂNI magistraţi, călugări, pădurari şi politrucivor înşfăca pădurile Bucovinei" Iata insa ce am gasit pe un site interesant, cred eu, daca nu ar fi TRAGIC in ADEVARUL sau....Pe scurt iata despre ce este vorba....

" Şmecheria revendicării averii naţionale româneşti din Bucovina, numită Fond Religionar, de către două duzini de cetăţeni particulari (senatorul Gheorghe Flutur s-a retras, iar alţii deja taie pădurile de pe malurile râurilor cu lapte şi miere din „raiul” lui Pimen Zainea), care, profitând de corupţia unei judecătoare (prietenă de familie cu avocatul revendicatorilor), şutesc titulatura patrimoniului românesc bucovinean şi o atribuie unei găşti de lacomi ticăloşiţi, nu reprezintă un demers al Arhiepiscopiei Sucevei, nedrept şi acesta, dacă ar fi existat.
     Pădurile Bucovinei sunt revendicate de următorii cetăţeni, din fotocopia actului constitutiv al fundaţiei de drept privat (constituită prin consimţământul membrilor, care se substituie, cu complicitatea Justiţiei, fundaţiei de drept public (înfiinţată de stat, prin lege):

    Trageţi singuri concluziile, iar dacă aveţi nevoie de mai multe amănunte, citiţi şi „Istoria uitată şi iertată a averilor mănăstireşti”.

 Promit ca am sa revin,cat mai curand cu o varianta  a fostului Prefect de Suceava, actual deputat PNL, ALEXANDRU BAISANU... despre aceasta problema

Un comentariu:

  1. Oare doar Flutur sa fie de vina? Dar, oare "cetateanul" Pimen Zainea nu stia ca singurul sau AUR nu sta doar in TEZAURUL de CREDINTA, de acolo; ci si in PADURILE bucovinene?!
    Iar cand te gandesti ca BOR sta ok la ca "capitaolul" financiar!!!!Voba aceea: "MUNTII NOASTRII AUR POARTA, NOI CERSIM DIN POARTA IN POARTA..."

    RăspundețiȘtergere