duminică, 30 iunie 2013

IMAGINEA REGINEI MARIA "INTRATA" IN PARAGINA

NU STIU ALTII CUM SUNT, DAR EU... CAND MA GANDESC LA CASA NOASTRA REGALA DAU SA REACTIONEZ CU FOARTE MULT RESPECT! INSA, AICI LA BALCIC... LUCRURILE MI-AU PARUT CU TOTUL ALTFEL. MAI URATE, MAI PONOSITE SI... PE ALOCURI CHIAR IN PARAGINA!

DA... DA NU RADETI SI NICI NU MA CERTATI. DACA INCEP PRIN A VA SPUNE CA, IN INTERIORUL EI, A BISERICII DE LA BALCIC A REGINEI MAMEI... PICTURA INTERIOARA STA SA CADA, IAR ACOLO ESTE SINGURUL MESAJ UNDE TI SE ARATA CLAR CA:"NU AI VOIE SA FILMEZI"; SI CA IN INTERIORUL PALATULUI BAIA ERA UMPLUTA CU APA, DE PARCA TOCMAI VENISEI DUPA SAVARSIREA UNUI OMOR SI AUTORITATILE NU AU  PUTUT SA  EVACUEZE APA, ATUNCI POATE VETI AVEA FIECARE IN PARTE SENZATIA DE ABANDON!

INSA, SINGURELE LUCRURI CARE MAI MERG ACOLO, IN PALATUL DE LA BALCIC SUNT DISTILARIA DE ALCOOL DIN INTERIORUL INCINTEI PALATULUI SI PUZDERIA DE RUSI CARE PAR, MAI MULT CA NICIO DATA PREOCUPATI SA ASEDIEZE BALCICUL, CU MAMICI, BUNICI SI COPII!

IN LOC DE FINAL AM SA VA POVESTESC O INAMPLARE, CU IZ ANECDOTIC... AM VRUT SA CUMPAR UN SUVENIR, DIN MULTELE MAGAZINE DE PE FALEZA. IAR, VANZATOAREA MI-A SPUS, INTR-O ROMANA STRICATA:
"SUNTETI ROMANI, NU-I ASA?! AVEM LUCRURI COMUNE. NOI TRAIM DE SAPTE ANI INCOA DE PE URMA REGINEI SI A CASTELULUI EI. IMBINAM UTILUL CU PLACUTUL."
NU AM PUTUT SI I-AM REPLICAT:"MAI AVEM CEVA IN COMUN... CADRILATERUL, ADICA ISTORIA ASTA".


IAR ASTA ...TEORIA MEA ...A TINUT  PANA CE AM VAZUT PICTURA INTERIOARA DIN BISERICA, CARE STATEA SA CRAPE SI ANUNTUL ACELA SEC:"INTERZIS FOTOGRAFIATUL SI FILMATUL".DOMNULE PONTA, CANDVA ERATI COMPARAT CU "MICUL TITULESCU".AZI, NOUL TITULESCU PARE SA FI UITAT CINE SUNT PARINTII ROMANIEI MODERNE

11 comentarii:

  1. sooperba istorie, din pacate asa este....

    RăspundețiȘtergere
  2. Clar , mai putin rusii... imi place a crede.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa poveste... cu final fericit...

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos final... umoristic

    RăspundețiȘtergere
  5. da... chiar ca m-ai starnit a mere acolo...sa vad ce si cum mai is lucrurile acolo?!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dar H2O, de unde provine: din mare, ori din Dunare?!cea din cada...

    RăspundețiȘtergere
  7. Am fost si eu pe acolo da nimic spectaculos totusi e istorie , interesant insa cand te gandesti ca erau teritorii romanesti ....iar acum

    RăspundețiȘtergere
  8. Și la noi în țară sunt clădiri istorice, de patrimoniu, care au intrat în moarte clinică. Se pare că acesta este un fenomen cel puțin european dacă stau să mă gândesc la felul cum arată Parisul astăzi.Dar și alte orașe ale bătrânului continent.

    RăspundețiȘtergere
  9. ce diferenta intre ceea ce se "trambiteaza" si ceea ce este!

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa e si azi, din pacate, totul pare tern si batranesc!

    RăspundețiȘtergere
  11. ceva interesant... de retinut: "S-a dat Rebreanu la bacalaureat. A fost și vicepreședintele Radiodifuziunii Române. La înmormântarea lui n-a venit nimeni de la Radio! A fost și academician. Nimeni de la Academia Romană n-a ajuns la înmormântare ! A fost și director al Teatrului Național. N-a venit nimeni nici de la Teatru. În tinerețe a fost reporter la "Adevărul", a scris la mai multe ziare, pe unele chiar le-a condus. N-a venit niciun jurnalist! A murit undeva lângă București in satul Valea Mare și la câteva zile după înmormântare, țăranii de acolo i-au vandalizat casa și au furat tot ce au găsit înăuntru.Târziu a fost dezgropat și adus in cimitirul Bellu. Tot târziu, azi, e subiect de bacalaureat.”, a scris Dan Negru pe rețelele de socializare.Asa si cu Balcicul

    RăspundețiȘtergere