miercuri, 1 ianuarie 2014

SINCERITATEA CA SENTINTA

ACUM CAND VETI CITI RANDURILE DE FATA DEJA AM TRECUT IN NOUL AN... SI, LA FEL DE SINCER, CREDETI-MA CA NU STIU DESPRE CE, DAR MAI ALES CUM SA FAC A VA VORBI! DESPRE ANUL TRECUT... DESPRE DURERI, DESPRE BUCURII, PUTINE ATATEA CATE AU FOST... ORI DESPRE ANUL CARE TAMAN SI-A DESCHIS USOR PORTILE SALE IMENSE, DE LEMN. NU STIU DE CE DAR AZI SIMT NEVOIA A VA VORBI DESPRE SINCERITATE CA SENTINTA... SAU DACA VA ESTE MAI USOR... DESPRE SENTINTA SINCERITATII NUMITA ARSENIE BOCA.


Adeseori ma simt ca merg ca pe culoarele unui PALAT gol... si in care nu mai recunosc nimic si pe nimeni din jur si... ma intreb speriat: CE CAUT EU AICI? OARE ACEASTA ESTE VIATA MEA? Dar, raspunsurile se lasa asteptate fara a avea PUTEREA de a sti daca eu sunt cel ADEVARAT. Stiu ca unii dintre voi, citind randurile de fata o sa creada ca, poate, eu LUCA bat campii; cum se mai spune pe la tara! Dar nu, aici GRESITI dragii mei DETRACTORI! De ce? Simplu... uitati-va la poza de mai jos.... 

Da, pentru cei care il cunosc pe ADEVARATUL... LUCA, cel de azi, nu se poate sa nu inteleaga ADEVARUL! Biserica ar spune ceva despre REINCARNARE.... si, cate si mai cate.... Dar ma intreb oare ce ar fi spus el... SFANTUL ARDEALULUI.
Anul care tocmai s-a ZAVORAT mi-a spus ce inseamna IUBIREA... Dar si SINCERITATEA CA SENTINTA. Cand am ajuns la Prislop era LUMINA, dar si CALDURA. Era BUCURIE, dar si IUBIRE. Era un puhoi de lume, dar, in acelasi timp, doar noi trei: PARINTELE, EU si FLOAREA. Adica... EA. Si nu am sa uit nici  cuvintele maicutei care mi-au mangaiat INIMA greu incercata ale acelor zile: "VA ROG SA LASATI FLOAREA AICI, LA PARINTE". Am lacrimat si am murmurat: "MULTUMESC" Atunci am simtit ce inseamna SINCERITATEA CA SENTINTA. Iar, mai apoi am ZBURAT... nu mai conta....

Ce imi doresc, sau mai exact... CE VA DORESC PENTRU NOUL AN? E al naibii de simplu: VA DORESC SA VA MANANCE RAIUL FERICIRII, SA SIMTITI MAI MEREU SINCERITATEA CA SENTINTA, SA AVETI O TAINA ... ASA CUM EU AZI AM... SA O IUBITI NECONDITIONAT. SA O PAZITI SI SA O ASCUNDETI... DE RAUTATEA CELORLALTI!
Si, cand inchideti ochii si va FURISATI in PESTERA sufletului vostru sa nu uitati cuvintele SFANTULUI:
"ROMANIA VA FI INCONJURATA DE FLACARI... IMI PARE RAU CA SUNTETI CEI DE PE URMA. VA VOR CERNE.... "


     ACUM.... LA MULTI ANI, TUTUROR! SI NU UITATI: SINCERITATEA CA SENTINTA

2 comentarii:

  1. Tainice cuvinte... dar si dureroase prin ADEVARUL pe care vrei tu a ne (LE)indica!!! Oricum ar fi LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  2. Grele si adanci cuvinte... si numai... LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere