joi, 18 septembrie 2014

SCURTA EXPLICATIE "POLITIC"OASA PENTRU NOTIUNEA DE SCOALA... SCOALA DE AZI = "EU TE-AM FACUT... EU TE OMOR"


"Întotdeauna, minciuna-i poleită cu aur, iar adevărul este garnisit cu mult noroi urât mirositor. Cum dracu să nu-ţi vină sa râzi" (Proverb Post-Revolutionar) 

    

DOAMNELOR SI DOMNILOR, CU DEOSEBITA PLACERE VA ANUNT  SI PE ACEASTA CALE CA... AM REUSIT!!! AM DEJA 5 ANI DE EXISTENTA ON-LINE!
 DA, DA, NU VA MIRATI CA MA BUCUR ATAT DE TARE... IAR PENTRU UNII ATAT DE ZGOMOTOS... CA AM REUSIT!!!!!!!! 
LA INCEPUT A FOST O "FRUMOASA" NEBUNIE... INCEPUTA PE O TERASA DE CARTIER... LA O CAFEA SI O TIGARA DE FOI. CACI, DEH, "MICUL HEMINGWAY" CE ZACEA LATENT IN MINE DOREA A SE MANIFESTA PLENAR. UNDE MAI PUI CA DOREAM CA CEEA CE REPREZENTA ATUNCI IDEEA DE "PARTID VERDE" SA NECESITE FIE SI... MACAR DIN "COCHETARIE", UN DRAM DE OXIGEN. ASA CA...  PRIMA "COPERTA" A BLOGULUI ERA DE CULOARE VERDE. SI, RECUNOSC CA AM TINUT-O ASA... CAM PANA ANUL ACESTA CAND AM PUS CA SI CULOARE DE FONT ACEST ROSU MESIANIC. DAR... ACELA A FOST DOAR INCEPUTUL... 
IAR PRIMA "TUSA" S-A NUMIT "DE CE CRED UNII CA SUNT DOAR EI... OMBELICII DEL MONDO"
Textul a fost unul extrem de scurt si s-a vrut a fi mai degraba o pastila despre PRIETENIE  si POLITICA! Iata de ce e bine sa-l "REAMINTESC" celor care m-au citit... in tot acest "RASTIMP". Fie ei de buna CREDINTA, sau de la "SERVICIILE PUBLICE". Deci iata cum arata:
"AZI AR CAM FI TRBUIT SA FIU... MORT COPT IN TURKEY. CICA... CHIPURILE SA AJUT UN PRIETEN! DAR FALS... ASA ZISUL PRIETEN A FACUT CALE INTOARSA!
CAM ASA VAD CA ESTE SI CU UNII POLITICIENI, IN FALSA NOASTRA COALITIE! VORBA UNUI POET CONTEMPORAN CU ACESTIA: "ACEASTA MINTITA IUBIRE/ORICUM E MAI BUN CA... NIMIC!"
IAR ASTA IN TIMP CE ASA ZISUL PRIETEN SE CREDE SI EL INCA... "UN MIC OMBELICCO DEL MONDO"".
Cam asta a fost INCEPUTUL,insa au trecut atat: ANI, EXPERIENTE, dar si OAMENI. Nu de alta, dar sa pot INTELEGE si vedea CUM SUNT PRIETENII! 

De DEPARTE ca si impact MEDIA este colaborarea mea, de la SUFLET, la SUFLET cu un IREMEDIABIL OM, DE PRESA... Si, ma refer aici la PETRICA RACHITA. Acesta este cel care l-a pus in ADEVARATA sa LUMINA, pe "mascariciul" cu barba, de la Constanta... care in Bucuresti se numea TEODOSIE...SPAGOVEANUL, iar acum de cand este la malul marii se autopropune in a trimite masina DELICVENTULUI de drept comun: BECALI! Vorba aceea "MASCARICIUL CU BARBA" din tinutul lu' nea Mazare Voda, se crede ori un mic Dumnezeu, ori poate ca a uitat timpul cand, in Institul Teologic din Bucuresti cand inca mai  raspundea la apelativul de MACHEDON PETRESCU, circula la inceputul anilor o "ANECDOTA" pe cat de UMORISTICA, pe atat de ACIDA! E musai sa v-o spun...  nu de alta, dar sa stiti si voi , ca atat  in TEOLOGIA romaneasca, cat si in INVATAMANTUL romanesc totul merge pe "PRINCIPIUL": "eu te-am facut... eu te omor!"
Se zvonea inca de pe atunci ca profesorul asistent PETRESCU ar fi divortat. Iar sotia lui i-ar fi spus: "NU MA SIMTEAM ATAT DE UMILITA DACA ERAM TRADATA CU O ALTA FEMEIE, DAR SA TE PRIND IN PATUL CONJUGAL CU UN BARBAT.... " Asa de "PIOS" era inca de pe atunci "MACHIDONUL" nostru! O TEMPORA... 
Dar m-am cam INDEPARTAT de ANIVERSAREA de azi si mi-am adus aminte ca ceea ce a fost, a fost... s-a dus; iar acum mult mai important este PREZENTUL! Iar prezentul este mai DE (H) ... GRABA reprezentat de INCEPEREA NOULUI AN SCOLAR. De aceea am sa va spun, sau daca PREFERATI, am sa sugerez cine se OCUPA de VIITORUL tinerilor nostrii.

Despre doamna alaturata nu vreau sa cred ca nu stiti cine este! Unii colegi de partid inca ii mai spun "ABRAMBURICA", dar ea tot mai raspunde la numele de ECATERINA. Pe blog aceasta distinsa doamna este "pretenara" cu mai toata lumea... incepand cu lumea politica... dar nu numai. Nu ma credeti? Priviti mai jos:





Insa putini mai stiu, daca stiu cu ADEVARAT, ce REPREZINTA aceasta DOAMNA pentru STIINTA autohtona, in GENERAL; cat si pentru INVATAMANTUL universal, in SPECIAL.Ati reusit oare a auzi de cartea aparuta in anul 1984 si intitulata "VADEMECUM FITOTERAPEUTIC"? Dar, de doua nume: A.RADU si ECATERINA ANDRONESCU. Mult mai important imi pare a ne uita pe CV-ul persoanei in cauza.Si, oops ce vedem? La "EXPERIENTA DIDACTICA"1972 -1982 - Asistent universitar, Universitatea „POLITEHNICA" Bucuresti, Facultatea Chimie Industriala???; 

  • Un nou scandal în Educaţie! Potrivit jurnaliştilor de la Adevărul, procurorii DNA cercetează modul în care Ministerul Educatiei a încredinţat unei firme private, fără licitaţie, monopolul eliberării diplomelor şcolare şi universitare. (http://www.realitatea.net/un-nou-scandal-in-educatie-legat-de-eliberarea-diplomelor-scolare-si-universitare_1376662.html)
  • Ecaterina Andronescu, acuzata ca a fost de acord cu un plagiat privind o finantare in cercetare in valoare de 500.000 euro (http://www.evz.ro/andronescu-ministrul-educatiei-acuzat-ca-a-fost-de-acord-cu-un-plagiat-privind-o-finanta-101001.html)
  • Cercetatorii acuza MEC de "deturnare de fonduri"(http://www.ziare.com/social/capitala/cercetatorii-acuza-mec-de-deturnare-de-fonduri-si-ameninta-cu-noi-proteste-680678)... 
Se prea poate ca toate aceste PERLE, si nu numai, sau ca sa-l citam pe "Mareean care este"... "pentru ca a vorbit cu "SUBIECT  si PREDICAT", tocmai dansa sa fie ALEASA care sa protejeze un alt PLAGIATOR... Cum care? Chiar nu stiti?!

Insa, de parca toate acestea nu erau de ajuns, SFANTA in cauza se ocupa si de viitorul nostru! Nu ma credeti? Pai, de domnul MIHNEA COSTOIU ati auzit? Domnul care mai nou ii este "INJECTAT" intre coaste si lui domnul "VANGHELION", la organizatia PSD. Cea de Bucuresti! Si, despre care doamna in cauza are numai OPINII exceptionale.  Si, asa cum bine (ne) spune si proverbul neaos gorjeano... romanesc: "aschia nu sare departe de trunchi", tot asa... se pare ca si EMULUL doamnei incepe a avea probleme cu JUSTITIA... Iata un exemplu taman din tinutul de "DERUTAT" a lui Victor Viorel....Cititi, va rog  TOTUL la adresa: http://www.gorjnews.ro/slider/exclusiv-documentul-care-l-duce-la-puscarie-pe costoiu.html 

Acum, cred ca va veti da cu totii "ZEAMA", ca am intrat in partea a doua a sintagmei mele din titlul... adica: "EU... TE OMOR"... 

DECI...DRAGII MEI "CARCOTASI" MA BUCUR SI EU... CA MACAR DUPA CINCI ANI, INTELEG CUI ERA DESTINAT ACEST INDEMN.CU SIGURANTA CA SI VOI ATI INTELES. MULTUMESC MULT, DRAGA CATI!
M-AM LUMINAT.ACUM POT SA STING LUMINA?!

3 comentarii:

  1. Dar la 14 ani de la sparitia on line cum e? Efortul de a aduce in atentia publicului lucruri ce nu se vor stiute a schimbat ceva in politica sociala? Sigur nu, ca e mai rau! Doar noi suntem mai filozofi! Ceea ce e bine, uneori si fara vreo sticla de vin, ca de, intelepciune vine cu parul alb! Se zice... dar nu cred! Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Parcurgând acest articol, mi-am dat seama, cum aceste două personaje, atât de prezente in domeniile lor de activitate, pot transforma, un bun jurnalist, intr-un și mai bun portretist și, de ce nu, intr-un viitor epigramist sau scriitor de tragi-comedii, cu dorința vie ,a acestuia, de-a ne face părtași la informații necunoscute nouă, dar necesar a fi știute! Bravo! Ce caractere și figuri "deosebite" vor fi prezentate, în aceeași manieră, pe viitor? Așteptăm cu nerăbdare!

    RăspundețiȘtergere