Tren de călători Germania - 2024 |
Ce este oare mai frumos, mai atrăgător, mai "romantic"... decât o BATJOCURĂ... pe banii tăi?! A contribuabilului?!Adică, al nostru... al tuturora... Cea de la ghişeu, face ordine... de la sine PUTERE... apoi, dând des... dar şi metodic... ochii peste cap, ce să vezi?! Se lamentează, de parcă eu, ori dumneavoastră am pus-o a alege a fi angajată a CFR CĂLĂTORI şi zice aceeaşi replică... sacadat, o dată la 3 propoziţii:
Foto- Agenţie CFR-Bilete... în sediul sectorial, al Poştei Române (unii vor digitalizare)
"Off, după ce că suntem din ce, în ce mai puţine fete... cum să facem faţă la câţi oameni vin la ghişeu?!" Asta, de parcă noi... "handicapaţii" de călători... ori ar trebui a le cere voie; ori trebuie a le lăsa, de la sine putere, a avea o PAUZĂ de 5 minute. Nu de alta, dar măcar să-şi tragă sufletul....
În fine, după ce treci de CALVARUL procurării unui bilet, unul cu regim special... căci, chiar şi aici aceste ANGAJATE... ale statului... unde eu sunt plătitor de TAXE şi IMPOZITE... au mai mereu ceva de REPLICAT! De parcă, vezi DOAMNE, dânsele ţi-ar face un mare FAVOR... că ele aplică LEGEA!?
Foto - Aşa arată "AZI"... o gară din Ro: Bucureşti vs gară din N. României
În gară, exact în ţara care dă "COMISARUL EUROPEAN" pe transporturi... ai de aşteptat şi aici vreme îndelungată... până ca trenul să fie tras la peron; căci nu mai există acea regulă a celor 30 de minute, în care care să fie garat... înainte.
Apoi, dacă călătoria e una lungă... automat devine şi una "GREU", dar greu de suportat. Una, în care, tu CĂLĂTORUL ai de ÎNDURAT... UMILINŢE, ÎNJOSIRI şi lista e una lungă... greu de spus, în cuvinte. Uitaţi cel mai banal exemplu: afară sunt 30 de grade, iar înauntru, deoarece CLIMA nu funcţionează; te duci uşor spre 45 de grade.... Şi, când rugăminţile, la fel de fierbinţi, către "NAŞ" ale călătorilor se înmulţesc... acesta dă din umeri... a NEPUTINŢĂ. Eu, spre exemplu... am reuşit a "smulge" explicaţia corectă, de la ajutorul naşului... "un băiet, de mare ispravă"... care, vizibil deranjat şi el de TEMPERATURA din tren, la o ţigară.... între vagoane. Atunci a prins a-mi transmite realul motiv a unor astfel de situaţii. Situaţii care nu ţin de U.E, sau alte lucruri "BUGETATE"... aşa cum ne tot aburesc, la UNISON, mai marii lideri sindicali. De azi, din CFR... Dar, despre asta, despre MINCIUNILE patentate, al aşa zişilor LIDERI... sindicali... şi simplul lucrător din CALEA FERATĂ... promit să revin spre final!
Deci, băietul acela îmi recunoscu că: "CE VINĂ SĂ AVEM NOI... CÂND NOI TOT REPETĂM... ÎNAINTE DE A PLECA IN CURSĂ DEFECŢIUNILE ASTEA ... ŞI EI NE OBLIGĂ A PLECA CHIAR ŞI AŞA... ÎN CURSE?!". "Alioo, măi domnii Mare, Olteanu... Măntescu... ori Radmilo, care mai nou se dă şi jurnalist... aliiooo se aude?!..." Ăştia de care am scris sunt, ori au fost lideri de sindicat... dar care, spre deosebire de nea Ion Molea... nu mai merg, prin ţară cu trenul... Nu, ăştia s-au ajuns... ei se deplasează cu maşinile lor... unde au CLIMA... ce să vezi?! La ....DISCREŢIE....
Apoi, mai există un FACTOR "mocnit"; unul de NEMULŢUMIRE generală... ÎNTÎRZIERILE... trenurilor. Un factor care deja face parte din TRADIŢIA ... călătoriilor noastre, ale tuturor, cu trenul... Stai cu nodul în gât, ba chiar în rărunchii fiinţei tale te rogi ca nu cumva să pierzi legătura, cu trenul pe care trebuie a-l lua din staţia X, pentru a ajunge la staţia finală.... Y....
Foto- Altă gară, din aceeaşi Ro.
Iar, la staţia finală... când te apasă atâtea şi atâtea lucruri... de bucurie, tu CĂLĂTORULE.... îţi dai seama că PRIORITARĂ devine automat apăsarea FIZIOLOGICĂ.... Aşadar, şi prin urmare... Deh, ca OMUL, vrei a "da calului ... din tine"... o LEACĂ... de LIBERTATE. Şi nu numai... Ca urmare... intri în locul unde scrie "WC", că aşa scrie... Dar, OLFACTIVUL te ZDROBEŞTE .... şi începi a te asemăna, fără vreo explicaţie logică... taman cu: "PIŞATUL BOULUI..." (Cunoscătorii ştiu la ce mă refer). Pentru cei care nu înţeleg, ori se fac că nu înţeleg, E.U le propun o seamă de IMAGINI... plus, ca BONUS, un FILMULEŢ... Asta... la FINAL. De articol.
- LEGĂTURA ANGAJATULUI SIMPLU.... cu LIDERUL de SINDICAT
Am promis că o să revin, cu acest capitol. Când am început a "face ochi", ca şi JURNALIST pe sindicate, în lumea CFR-ului existau 2 mari nume, de lideri : GOGONEA şi MOLEA... Restul, nu erau decât "PIGMEI"... Dar ce să vezi, ăştia doi... chiar îşi apreciau membrul de sindicat... pe acela simplu. Nu făceau deosebire... Între timp... ei s-au pensionat.... În cazul lui MOLEA i-au "băgat pe gât", pe unul de la POLIŢIA TF... unul CUSTUROV. Care la comanda cuiva, culmea...tot din lumea sindicalismului C.F.R.. a vrut a-l "ELECTROCUTA" pe bătrânul lider de sindicat... Pe principiul mioritic, cel care zice că: "Are oi-struţi...mai multe(i) şi mai cornute...". Că acel personaj sinistru numit CUSTUROV a avut şi el de tras ... asta e o altă poveste.... Dar revenind la liderii de sindicat; aceştia, încetul cu încetul au fost "CUMPĂRAŢI"... de viaţă. Iar azi, unii dintre ei... (să spunem că nu numele LOR contează) se mărginesc a-ţi da ţie SFATURI... cum să scri - redactezi - un text.... Iar alţii, te cheamă la discuţii pre-electorale, cum că ei doresc... bla, bla... să devină PRIMARI...
Însă, atât într-un caz, dar şi-n altul (altele) ei uită ce este mai IMPORTANT;iar pe asta o să o scriu pe limba lor. Aia de LEMN, aia uşor AGRAMATĂ, ori... în cazul acelui viitor lider de trenuleţe... pot a-i scrie şi-n SÂRBĂ: "CÂND FĂCEAŢI BLATUL, CU BĂSESCU, CU MITREA... ORI ALŢII, DE GENUL... ATUNCI, MĂ ÎNTREB... DAR VĂ ŞI ÎNTREB: ATUNCI... ŞTIAŢI DE INTERESUL OMULUI - SINDICALISTULUI, DE RÂND?!ORI AZI, CÂND VREŢI A PLECA PE DIURNE "GROASE", PE LA DIFERITE DEPLASĂRI, PE LINIE SINDICALĂ... IN GERMANIA, ORI AIUREA... ATUNCI CUM NAIBA DE ŞTIŢI ARTA DE-A VĂ FACE ROST DE SPONSORI... ?!"
Foto - Austria şi interesele ei, mascate, din Ro....
Pînă una alta, singurul răspuns, unul SINCER, venit din lumea LOR... mi-a venit din partea unui "NAŞ" de tren...: "Uitaţi cum stă treaba, cu ăştia, cu liderii de sindicat... Între noi şi ei s-a format, iar în timp s-a dezvoltat... un mare HĂU. În trecut, ca exemplu imediat, ei pupau inelul...cum se zice, unuia ca NECOLAICIUC... iar azi, par a fi uitat acest lucru... deşi omul acesta, pentru căile ferate a făcut ceva. Ori, mai exact, a făcut atât cât i s-a permis... Azi, din LIDERUL de sindicat nu a mai rămas decât IDEEA... Restul sunt basme, poveşti de adormit... pe care şi le zic, ei ...între ei... "
În loc de CONCLUZII, iată filmuleţul promis...
Trist și descurajant
RăspundețiȘtergereUrat dar adevarat
RăspundețiȘtergereDin pacate!!!!
Bine subliniat, inca din titlu."cândva"....
RăspundețiȘtergereSi cind te gindesti ca CFR-ul era considerata a doua armata a tarii..... Iar asta cu liderii de sindicat cu,, haul,, dintre ei si membrii de sindicat e la moda..... Incepind co marii corifei Hossu, Costin.... Etc pina la mos Tagirta de la Moreni, Dragomiresti ori Mija care mai rau au inceput sa le caute in telefoanele personale eventuale mesaje neconforme cu gindirea, interesele si jocurile unui insipid vasile, care apoi ii si aliniaza la poarta sa ii ameninte.
RăspundețiȘtergereVai mama lor !
Ps, Probabil acei salariati sunt cu plata la. Zi a cotizatiei..... 😜
Nu e de mirare, obastfel de situatie
RăspundețiȘtergereUite si - n Franta, situatia: https://www.comisarul.ro/articol/presedintele-a-ucis-partidul-prezidential-macron-a_1541162.html...Deci, despre ce vb azi?!
Am citit articolul, bine scris dealtfel, bine puse problemele create de CFR CĂLĂTORI, tocmai călătorilor obligați a le suporta cu stoicism, în necesitatea vitală de a avea cu ce se deplasa între diferite locații, pe teritoriul țării. Am spus probleme existente, dar, din nefericire, sunt atât de multe, încât mă mir ca CFR CĂLĂTORI mai există! Dar în România "totul merge pe roate"! Până când? Iată o necunoscută ce nu poate fi descifrată și rezolvată de "marii specialiști " ai economiei românești! Sau nu se vrea?
RăspundețiȘtergereFoarte bun articolul, consistent si adevarat.Din pacate, indolenta sindicatelor e una mai mult decat reala. Felicitari....
RăspundețiȘtergereIntarzierile sunt deja o eticheta pt cfr?! Nu crezi?
RăspundețiȘtergereDoamne, cat de adevarat!? Felicitari
RăspundețiȘtergereSunt in Gara de N... si ai dreptate.Ora 20.28... si 2 ore intarziere, de la Craiova la Bucuresti.QED
RăspundețiȘtergereFoarte bun material.Foarte actual, cand vezi ca timpul trece si nimica nu se face!!!!!
RăspundețiȘtergereTrenul Craiova-Bucuresti a avut intarziere 115 minute
RăspundețiȘtergereDa, oameni buni... realitatea dura: A plecat de la Craiova, n-a venit din alta parte! Ce sperante sa avem?! De pe peronul unei gari, din Europa de SE.Anul 2024
RăspundețiȘtergeres-au adeverit zicerile tale... uite, nu mai departe decat ieri: https://www.comisarul.ro/articol/doua-trenuri-s-au-ciocnit-in-gara-basarab-din-bucu_1544269.html(Două trenuri s-au ciocnit în Gara Basarab din București).
RăspundețiȘtergereBine punctat
RăspundețiȘtergereDragule "drag"... nu te-am contrazis nicio clipa. Am scris "Da...". Daca ar exista responsabilitate din partea guvernantilor s-ar putea indrepta situatia. Totul e sa vrei.
RăspundețiȘtergerePovestea asta, imi aduce aminte de povestea Romaniei, de dupa 89: una care seamana izbitor cu povestea lui Danila Prepeleac care a plecat in targ! Adica, s-a intalnit cu SUA si-a dat boii pe caruta; apoi s-a intalnit cu NATO si-a dat caruta ... pe un tap! Ca, mai apoi sa se intalneasca cu UE si sa dea tapul, pe o gasca... Apoi, de dragul Ucrainei a dat gasca, pe o ... traista goala!
RăspundețiȘtergerePe foarte mulți, comentarea adevărurilor îi deranjează .
RăspundețiȘtergereAm stiut, inca de la inceput ca e corect materialul tau, dar... te rog nu mai face "paralelisme "între ce a fost și cum este acum în mișcarea sindicală .
RăspundețiȘtergereSănătate multă și noroc...cu mult respect de la mine.
Valeleu...valeleu... o fi fost de la caldura...
RăspundețiȘtergereTrist dar adevărat!
RăspundețiȘtergereAșa este peste tot și in toate domeniile...
RăspundețiȘtergereVoici un très bon article sur les chemins de fer, en provenance de Roumanie. Une analyse "sanglante" de la façon dont on peut "périr" en utilisant les trains en Roumanie ! Je vous félicite ; à autant d'analyses de ce genre, monsieur !
RăspundețiȘtergere