joi, 21 aprilie 2011

SUNTEM CEEA CE IUBIM




AZI... DE AICI... DIN INDEPARTATA VIENA, A LUI HORIA, A LUI IANCU, A LUI PORUMBESCU M-AM GANDIT LA NICHITA...

"Ziua lui Nichita!

La multe eternitati, batrine! M-am gandit sa-ti facem pomana necuvintele si cuvintele noastre.

Unul ar fi TE altul ar fi IUBESC si al treilea MULTUMESCziua in care mana ta de carne si mana mea de carne s au intilnit a fost sfantul andrei 1983
Sigur, ca tu ai uitat. e normal. eu nu. altfel ne stim de dinainte de demult.

Si cum nu ma pricep la declaratii am invitat prieteni si cine vrea sa ti rescrie cuvintele-necuvinte!

Scrieti oameni buni cuvintele lui Nichita. Caci doar asa traieste poezia.
aveti aici o pagina alba care doar atit asteapta.Sa fie iubita de cuvintele si necuvintele lui.

SUNTEM CEEA CE IUBIM - spunea Nichita."

Hai barem azi sa fim Nichita!

Un comentariu: