Cam asa s-ar putea rezuma razboiul mocnit din cadrul PDL, intre Radu Berceanu... pe de o parte si Anca Boagiu, de cealalta. Miza conflictului dintre cele doua tabere are doua puncte: apropriatele disponibilizari din cadrul SNCFR, dar si numirea unui nou secretar de stat, nimeni altul decat Gheorghe Popa. Agreat de tabara Berceanu-Blaga, dar considerat persoana non gratta de catre Anca Boagiu.
Desi la inceput se vorbea de aproximativ 3000 de angajati disponibilizati, din cadrul regiilor de transport feroviar, s-a ajuns ca acum numarul negociat al disponibilizatilor sa ajunga doar la 1050! Asta, cel putin pe hartie. Dar de aici, si pana la punerea in practica a acestora... intervine hazardul intamplarilor! Adica?
Luni, la senatul Romaniei Anca Boagiu il fenta pe Blaga
Dar ceea ce nu stia “omul de casa” al doamnei senator este ca, cu doar putin timp mai inainte aceeasi doamna, in acelasi Parlament avusese un schimb de replici dur cu un lider de sindicat si la care a asistat si Marian Sarbu, de la UNPR!
Si faptul ca s-a lasat asteptata in zadar l-a infuriat atat de tare pe Radu Berceanu incat, ne-au marturisit aceleasi surse, acesta pare ferm hotarat sa mearga personal la Presedinte si sa lamureasca problema de la transporturi!
- Liderii de sindicat tac malc de teama sa nu-si piarda drepturile
Pe langa disponibilizarile amintite, un alt impas il constituie numirea unui nou secretar de stat, in persoana lui Gheorghe Popa... si care nu este deloc agreeat de ministareasa Boagiu care, la venirea ei in minister s-a exprimat, spun aceleasi surse... cam asa: ”Pe asta nu-l vreau, ca-i omul lui Berceanu..”
Nu o sa insistam prea tare nici pe comparatiile pe care Berceanu le-a facut la adresa lui Boagiu, nici la faptul ca, spun aceleasi surse care au fost prezente la acea intalnire, doamna senator ar fi ignorat hotararile luate de comun acord de catre conducerea partidului... caci, nu-i asa, nu este treaba noastra sa ne bagam in casa oamenilor!
Ceea ce insa a surprins pe toti cei prezenti acolo afost, si iar trebuie sa lasam sursele sa vorbeasca: ”lipsa de reactie a sindicatelor”, vis a vis de deciziile troicii Boagiu-Dobre-Nazare!
Ceea ce insa nu stiu acestia, va lamurim noi, acum. Am intrat in posesia noului contract de munca, pe ramura de transporturi feroviare... si, am aruncat o privire asupra drepturilor liderilor de sindicat. Ati vrea sa stiti ce ar pierde acestia, daca ar actiona ca adevarati lideri de sindicate?
Pai, la articolul 100 aliniatul 1, litera a se spune ca: ”Administratia va asigura pentru activitati sindicale, ale organizatiilor sindicalereprezentative semnatare ale contractului de munca, la nivel de societate urmatoarele: mobilier de birou, telefon CFR, telefon PTT si mobil, cu plata abonamentelor, calculator cu acces la retea si autoturisme, cu o copta lunara de 300 de litri de benzina”premium”, pentru liderii centralului federatiilor si 200 de litri benzina “premium”, pentru liderii regionali”. Si tot in acest contract se mai specifica ca: ”cheltuielile de intretinere si reparatii ale autoturismelor vor fi suportate de catre proprietar.” (contractul cadru, de la CFR Calatori... si CFR Marfa...)
Nu o sa insistam prea tare nici pe comparatiile pe care Berceanu le-a facut la adresa lui Boagiu, nici la faptul ca, spun aceleasi surse care au fost prezente la acea intalnire, doamna senator ar fi ignorat hotararile luate de comun acord de catre conducerea partidului... caci, nu-i asa, nu este treaba noastra sa ne bagam in casa oamenilor!
Ceea ce insa a surprins pe toti cei prezenti acolo afost, si iar trebuie sa lasam sursele sa vorbeasca: ”lipsa de reactie a sindicatelor”, vis a vis de deciziile troicii Boagiu-Dobre-Nazare!
Ceea ce insa nu stiu acestia, va lamurim noi, acum. Am intrat in posesia noului contract de munca, pe ramura de transporturi feroviare... si, am aruncat o privire asupra drepturilor liderilor de sindicat. Ati vrea sa stiti ce ar pierde acestia, daca ar actiona ca adevarati lideri de sindicate?
Pai, la articolul 100 aliniatul 1, litera a se spune ca: ”Administratia va asigura pentru activitati sindicale, ale organizatiilor sindicalereprezentative semnatare ale contractului de munca, la nivel de societate urmatoarele: mobilier de birou, telefon CFR, telefon PTT si mobil, cu plata abonamentelor, calculator cu acces la retea si autoturisme, cu o copta lunara de 300 de litri de benzina”premium”, pentru liderii centralului federatiilor si 200 de litri benzina “premium”, pentru liderii regionali”. Si tot in acest contract se mai specifica ca: ”cheltuielile de intretinere si reparatii ale autoturismelor vor fi suportate de catre proprietar.” (contractul cadru, de la CFR Calatori... si CFR Marfa...)
- Un razboi aflat abia la inceput

“Probleme Dorele?”
Anca Boagiu RULZZZZ!!!
RăspundețiȘtergereCe va mai mirati atat, pe scurt "CAINII LATRA, URSUL MERGE"
SI NU NUMAI...
RăspundețiȘtergereNU MA MIRA FAPTUL CA PE EI II DOARE IN FASOLE...SUNT NISTE BASTARZI....
RăspundețiȘtergere