sâmbătă, 20 octombrie 2012

MOASTE... PE PERSOANA FIZICA

    DE PREOTUL SANDI MEHEDINTU, CU SIGURANTA CA,  MULTI DINTRE BUCURESTENI AU AUZIT... 
    VADIM, IN SEMN DE PERSONALIZARE RESPECTUOASA L-A NUMIT "POPA TEAVA"... 
     NU INSA SI ACTUALUL PATRIARH DANIEL....CARE.... L-A PENSIONAT AUTOMAT... FIIND PE LISTA NEAGRA A MARELUI MANAGER, IN "SMOKING" ALB, CICA DE PATRIARH.... 
     DAR  PARINTELUL NU S-A LASAT  SI A APLICAT O "TAFTICA" INEDITA: MOASTE ... PE PERSOANA FIZICA


     
  •   DAR IATA SI RESTUL POVESTII....

"Pensionat fără voie, fostul preot de la Colţea s-a răzbunat pe şefi: a luat acasă moaştele Sfintei Ecaterina. Preotul Sandu Mehedinţu spune că " moastele Sfintei Ecaterina sunt ale lui pentru că au fost aduse de el din Italia.""

„Şase kilograme şi jumătate de argint aurit. O parte din piciorul sfintei Mari Muceniţe Ecaterina. Un oscior. Astea le-am adus eu din Italia, de la un preot cu care am slujit în 2006, la Genova. Le-am lăsat veşmintele mele cadou şi el s-a simţit să-mi dea şi mie o parte din moaşte. Mi-a dat şi document însoţitor” susţine preotul SandI Mehedinţu.

Supărarea mare a preotului este că a fost scos la pensie fără voia lui. „Dacă pe mine mă dai afară, de ce să las moaştele acolo. Să aibă ei prilej de câştig” a spus preotul supărat. De asemenea, preotul mai insinuează  si că a fost scos la pensie pentru că cel care a venit în locul lui a plătit bani grei pentru post..
„Se zice că un post de preot în Bucureşti este de cel puţin 50.000 de euro. Ăsta care a venit în locul meu l-au adus de la ţară. L-a adus Varsanufie. Nepotul lui Talpeş” a insinuat preotul.

 Deocamdata, reprezentanţii patriarhiei nu au putut fi contactaţi pentru a comenta cazul.Cu toate acestea, părintele Sandi Mehedinţu e judecat de mai marii Bisericii, fiind acuzat că a furat moaştele.
Cât despre moaşte, el le transmite înalţilor prelaţi un mesaj clar: “Aleluia” !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu