duminică, 16 aprilie 2017

DE INVIERE... L-AM RUGAT PE DUMNEZEU....

ABIA CE AM TRECUT PRAGUL INVIERII.. SI AZI, CA-N TOATE TIMPURILE DE CAND MA STIU... E LUME MULTA! ... DE DATA ASTA... INVIEREA MA PRINSE LA FRANKFURT...LA PARINTELE VIOREL MEHEDINTU! LUME MULTA... INCEPAND CU CELEBRA CANTAREATA DE OPERA ZIANI... DAR SI CU BARITONUL GHEORGHE CRASNARU!
  • SCURT ISTORIC
Părintele Mehedinţu slujea atunci - ca şi acum - la mai multe parohii (Frankfurt, Stuttgart, Heilbronn).  La Karlsruhe nu putea să slujească frecvent şi nici la un timp din ziua duminicii cât de cât prielnic dorinţei şi posibilităţilor enoriaşilor.



  • PILDELE INVIERII 
În galeria de arte din orasul Berlin se află un tablou preţios; ce reprezintă un călăreţ tânăr, care galopează sălbatic pe un drum îngust. Tânărul se avântă după silueta unei fete ce zboară pe un nor şi îl ademeneşte cu cornul belşugului, pe care îl ţine în mâini. Cu privirea aţintită către fată, tânărul nu observă că drumul este întretăiat de o prăpastie adâncă, peste care stă aruncată doar o bârnă îngustă. Norul pluteşte pe deasupra bârnei şi tânărul întinde mâna pentru a prinde norocul. Încă puţin, şi călăreţul se va prăbuşi în prăpastie.
Pictorul a schiţat foarte reuşit goana omului după noroc, bogăţie, desfătare şi nepăsarea sa faţă de primejdiile care însoţesc întotdeauna această goană.
 L-AM RUGAT PE DUMNEZEU!... L-am rugat pe Dumnezeu să ia mândria de la mine, şi Dumnezeu mi-a răspuns: „Nu. Mândria nu se ia. De ea trebuie să te lepezi.
L-am rugat pe Dumnezeu să-mi vindece fata bolnavă, şi Dumnezeu mi-a răspuns: „Nu. Sufletul ei este veşnic, iar trupul - trecător".  L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dea răbdare, şi El mi-a răspuns: "Nu. Răbdarea este cununa încercărilor. Ea nu se dă, ea se dobândeşte”.
L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dăruiască fericirea, şi Dumnezeu mi-a răspuns: „Nu. Eu îţi dau binecuvântarea, dar depinde de tine să fii fericit”.
L-am rugat pe Dumnezeu să mă ferească de durere, şi Dumnezeu mi-a răspuns: „Nu. Suferinţele îl îndepărtează pe om de grijile lumeşti şi îl apropie de Mine”.
I-am cerut lui Dumnezeu creştere duhovnicească, şi Dumnezeu mi-a răspuns: „Nu. Duhul trebuie să crească singur. Eu doar îl altoiesc, ca să aducă roade”.
L-am rugat pe Dumnezeu să mă ajute să-mi iubesc aproapele, aşa cum mă iubeşte El, şi Dumnezeu mi-a spus: "În sfărşit, ai înţeles ce trebuie să ceri".
I-am cerut lui Dumnezeu putere, şi El mi-a dat încercări, ca să devin puternic.
I-am cerut lui Dumnezeu înţelepciune, şi El m-a copleşit cu întrebări la care să caut răspunsuri.
I-am cerut lui Dumnezeu curaj, şi El m-a lăsat să mă confrunt cu pericole.
I-am cerut lui Dumnezeu iubire, şi El mi-a adus în cale suferinzi care îmi solicită ajutorul.
I-am cerut bunăstare, şi Dumnezeu mi-a oferit oportunităţi.
Nu am primit nimic din ce am cerut. Am primit doar ceea ce aveam nevoie cu adevărat.
Dumnezeu a ascultat rugăciunile mele."HRISTOS A INVIAT!"

7 comentarii:

  1. ADEVARAT A INVIAT!... FRUMOASA POVESTE DESPRE AL MEU FRATE!

    RăspundețiȘtergere
  2. Din Suceava un gand bun...

    RăspundețiȘtergere
  3. TREZITI-VA ROMANI...OAMENI FRUMOSI SI BUNI... SPERANTA E IN DUMNEZEU!
    https://www.youtube.com/watch?v=IhWb0rmknj0

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevarat a inviat !!!Frumoase pilde,cine are de invatat sa invete.

    RăspundețiȘtergere
  5. Familia Mehedintu e o familie a lui Dumnezeu, ambii oameni de pus pe rana, cum se mai spune!

    RăspundețiȘtergere