luni, 28 septembrie 2020

NICIODATA... SA NU UITAM DE CEI MAI TRISTI... CA NOI!

  

DE DATA ASTA, BUNUL CEL... DE SUS... A FACUT IN ASA FEL INCAT SA POT SCRIE AZI.. TUTUROR , DAR MAI ALES DETRACTORILOR MEI! AM SA INCEP CU O DESTAINUIRE... "M-AM NASCUT DE ZIUA... MEA".

Doare usor ca nu mai este aici, el frati-miu... s-a grabit... a "mutat" gresit... si nu prea i-a iesit pasienta!... da... este primul "LA MULTI ANI", fara tine... Hm... ciudat sentiment. Azi... renunt a mai scrie multe si marunte... de ziua ta... acum, ca nu mai esti aici...


"Frumos sufleteste, saritor si altruist, Razvan a fost iubit si respectat de toti care l-au cunoscut.
Ca lider sindical, Razvan Ariciuc, a muncit si a fost alaturi de colegii sai, atat  in Sindicatul Salariatilor din Radio Romania, cat si in Federatia Sindicatelor din Cultura si Presa."
Gabriel Garcia Márquez , spunea o dată, dragă ”fratimiu”, asta ca să te citez, cam așa: “Dacă Dumnezeu ar uita pentru o clipă că sunt o păpușă de cârpă…” LA MULTI ANI... M-AM NASCUT DE ZIUA MEA... 
Eu cred ca-s unicul barbat
Care m-am nascut de ziua mea.
De fapt, eu ziua mea
Mi-o fac in fiecare zi,
Daca trebuie – cateodata
Chiar de doua ori pe zi.
De-o vorba, ziua daca-mi pica ziua
Nu mi-o fac de tat
Dar daca-mi ziua pica noaptea –
Noaptea iarasi ma imbat
Ce interesante ganduri imi intra-n cap
Atunci numai cand beu
Nici nu stiu cum de-ncap in cap
Incap atatea-n capul meu
Ori ca memoria ma ajuta,
Dar asta nu-i putin
Ce-i drept, eu am memorie, numai
Nu tin minte unde-o tin.
https://Versuri.ro/w/u22
Daca doctorii m-or prinde
Stiu ce mi-or propune-amu
Ori traiesc putin, dar bine,
Ori mai mult, dar bine nu.
Eu, de-o vorba, pentru mine
De-acum mi-am ales ce-am vrut
Sa traiesc mai mult, dar bine
Si sa beau cum am baut
Beau si eu, ca moldovanul,
Patru ori pe an, ia zi:
La Craciun, de Hram, la Paste
Si in fiecare zi.
Eu cand beau intotdeauna,
Niciodata nu ma-nervez.
Ma-nervez atuncea numai
Cand nu pot sa ma-nervez
Doamne, ce se-ntampla aicea

3 comentarii:

  1. Azi e ziua ta! La mulți ani, Petrișor!!! 🙋‍♂️🥂🍾 Să fim veseli și zglobii, azi nu-i loc pentru amintiri triste, o dată-i ziua ta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu să-l odihnească!victima propriei sale răutăți, a alegerilor sale greșite!in viață sa a vrut doar sa copieze! Nimic de la el!din păcate....nu era chiar un "înger", așa cum reiese din acel articol!!!!!

    RăspundețiȘtergere