luni, 12 iunie 2023

OARE ( cam cand) A ”ÎNNEBUNIT”... LUPUL?!

Cam asta îmi spune mie unul, când văd următoarele: traficul blogului este extrem de ridicat deși nu am postat nimica, o bună perioadă de timp; azi se pare...adică, pe surse, domnul general Ciucă va prezida ultima ședință de Guvern; iar ieri la Parlament, la sala Rosetti, dacă nu mă înșel... tabăra ”Republicanilor” USA și-au sădit ... niscaiva semințe, acilișea... în ”MADE IN ROMANIA”!

                                              Asta, ca să nu avem ”vorbe”... pe holuri

Deci așa cum zicea un oareșcare ”INSTALATOR”, dar nu în chiuvete, din presa autohtonă, niște ”ELEFANȚI”, din sectoru... ”SERVICII SPECIALE” încet, dar SIGUR... au început a prelua segmentul SUVERANIST... Un prim exercițiu, unul de imagine, a constat în, congresul de înființare, a PARTIDULUI REPUBLICAN, din Românica... colonia sigură, a lui ”UNCLE BEN”!

                                            Sala (mult prea) plină- zi de Duminică

Azi, nu voi comenta prea multe, ci doar îmi permit a semnala  ca acolo, la congresul de înființare   aparut și domnul TEODOR MELEȘCANU, dar și "varu galerie"...  GEORGE S(L)IMION... Pentru cine încă nu a înțeles, deși m-aș mira... Primul dintre cei mai sus amintiți are în CV-ul politic,  înainte de 89, episodul Viena. Ca, mai apoi, acesta să aibă trecute și ”episoadele”: ministru de externe, ministrul apărării și nu în ultimul rând... directorul SIE... asta, timp de doi ani: 2012-2014. Fără a mai pomeni și alte funcții, la fel de trecătoare, dar care mie îmi arată clar... faptul că: ”grupul Aspen”, de la București, cam ar trebui a începe a se teme; dacă republicanii și-au trimis pe ”REPEDE-ÎNAINTE”... săgețile politice.

                                             

                                           Ieri-Parlamentul Romaniei - sala C.A.Rosetti

A, nu înainte ca să citez din mesajul ”vărului ”Simion, către participanții de ieri: ”lumea nu se mai împarte azi  între cei de stânga și cei de dreapta; ci între proglobaliști și suveraniști. Să sperăm că, și-n USA, tabăra republicană va învinge, pe globaliștii din partidul democrat...”

 

                                                            Foto- ”văru” Simion...

În rest, în colonia tăcută, numită(încă) România a mai început o săptămână...

36 de comentarii:

  1. Bună dimineața!
    Meleșcanu cand era ministrul apărării, intr o discuție oficială incerca sa mi demonstreze pe bazele unei natematici, numai de el stiuta de ce ia gloanțe din Brazilia si nu de la UM SADU. Matematica mea arăta avantaje clare dacă ar fi luat din România, a lui din Brazilia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dis de dimineata... este bine de luat in seama, sau in "zeama"!

      Ștergere
  2. Am citit deja! Interesanta abordare! Sa ne vedem sănătoși

    RăspundețiȘtergere
  3. Oare serviciile nu sunt împărțite între globaliști și suveranisti? Nimic nu este la voia întâmplării! Mă tem însă ca suveranistii să nu umble cu cioara vopsită! În cine să mai ai încredere?

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte tare, titlul ales! Bune silogisme, care par decupaye din realitatea asta, mioritica!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tipic romanesc..... de unde bate vantul??? ne - schimbarii saumai bine zis alte marionete subordonate altor grupari de interese cica cu fata spre muritori , adio si nu am cuvinte sic transit gloria mundi , trecu si trece neobservata.

    RăspundețiȘtergere
  6. bine punctat "Mugetule"...cu simpatie... un alt Muget!

    RăspundețiȘtergere
  7. Astia au sediul.langa mine, ma tot uitam luuung cand treceam pe langa 🤠

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu stiu ca aveau pe Buzesti peste drum de Mcdonalds, poate s-au mutat?! Nu mai conteaza, doar asa ca fapt divers.

    RăspundețiȘtergere
  9. Excelenta analiza, dar si viabila. Nu cred ca acest domn Mele si "varu" Simion... pot aduce tabara "elefantilor" americani, aci... in Bucur City! Nu au cu cine..sau cu ce... ca si "material politic, uman"! Umila parere

    RăspundețiȘtergere
  10. Aci, la Mele ar fi multe de spus... dar in foto copia aceia am zarit si alte nume... inclusiv, pe acea traseista din PPUSL! Aia, ... "varza de Bruxelles"! Ooops ce mai adunatura....

    RăspundețiȘtergere
  11. O chestie interesanta, nu prea ai pedalat pe ea: de ce Ciuca a ales a-si prezenta demisia, taman a doua zi , dupa congresul acestora?! Ca pleaca din PNL...ca sa nu fie "mazilit" e de asteptat; dar oare ..BRUSC nu si-o descoperi afinitati REPUBLICANE?! Intreb doar, nu dau cu AG-ul... nu ma pricep... O seara linistita.

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, nimica nu-i intamplator... aici, la Bucur... Cred ca ceva se 'coace", pari foarte aproape de "rana" provocata... Imi pare rau de Ciuca, dar mai rau imi pare de "camesa" mea, de taranoi simplu... dar si mai ciudat imi pare ca..BRUSC ... sindicatele din invatamant renuntara, tata...la GREVA!!! Oare asta era miza?!

    RăspundețiȘtergere
  13. Congres de congres fratica! Si ce dc se adunara in Casa Republicii? Doar is republicani! Si ce daca dintre spekeri vreo patru au staif iar ceilalti sunt no name pentru potentialii sufragisti! Se facu! Asta da frisoane cuiva? Ce nu vor mai avea instalatorii de munca? In mod sigur da! Soldele estice sunt la fel de bune ca si cele vestice! Mai ale ca de la Vespasian incoace banii nu au miros! Doar culoare si nume! Atat! Cat despre asocieri gen Ciuca- demisie, profesori- finish greva, mai tb studist! Posibil coincidente semnificante! Mugetule tine-tot asa, dar cand ai nevoie de vreun instalator, sper ca nu il vei lua pe cel mai parat din breasla!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de urare, dar instalatorul acela e deja "arvunit" de alte neamuri si servicii... nu musai sociale!

      Ștergere
  14. analiza este interesanta... dar nu si decisiva. De retinut exemplul...acesta!

    RăspundețiȘtergere
  15. de urmarit....acest subiect.

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte bun articol, si c analiza...dar si ca restul... confirmat de realitatea imediata din USA...inca PUTERE! Felicitari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va foarte multumesc, nu este "vina' mea... era predictibil totul. Inca acolo, implicit si aici, totul "se joaca"!

      Ștergere
  17. Nu este rau... chiar faina predictia ta... ce-o mai urma oare?!

    RăspundețiȘtergere
  18. Stau si ma intreb, daca nu cumva se va naste un nou Oracol... ca tot am avut la Maglavit, la Balcesti... acu... avem si-n Carpati vreunul?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu este prima oara, cand imi iese... deci se prea poate!! Multumesc, oricum, de comparatie.

      Ștergere
  19. Excelent material, chiar si mie imi fu semnalat de catre altcineva. E ok... se vede clar ca autorul le are... Foarte bine si la cat mai multe "popice" lovite!

    RăspundețiȘtergere
  20. Da... e misto si bine articulat materialul; ce sa vezi chiar si bine "relationat" peste timp... De ce nu, daca ai avut dreptate aci... de ce nu si Burleanu mai mare peste fotbalul european! Sau nu le ai?! Oricum glumeam... imi place cum ai incheiat: "În rest, în colonia tăcută, numită(încă) România a mai început o săptămână... "

    RăspundețiȘtergere