miercuri, 31 ianuarie 2024

SI LUNA ACEASTA... AM ALES TACEREA!!!

DE CE?! ASA, CA SA SE MIRE "PROSTII" SI CRED CA AM AVUT DREPTATE!!!

 SPRE EXEMPLU, LA "AMICUL" TACHE, BAIETII DE LA SPP, AIA SUNT MARI CONSUMATORI DE "VARZA A LA TACHE"... DEJA STRECOARA IN COMENTARII PE BOGDAN LUCA; APOI, LA MISCARILE CU ASA ZISII FERMIERI SI TRANSPORTATORI SUNT BAGATI SI CEI LA "RACNETUL CARPATILOR"...VIA SRL(I)-UL .... FARA DE "PATRON"... ASTA IN ROMANIA LUI  KWI... SINGURA COLONIE ESUATA... A UNUI LEVANT... DOAR DE CATRE "MILU GEOLOGU" STIUT SI STUDIAT!!! (DANCILA STIE)

 IN REST, CRED CA ACEST 2024 A INCEPUT IN TROMBA, NU IN TROMPA... ACOLO, NOI VOM AJUNGE DACA, NU NE VOM PAZI SINGURI SPATELE... 

APROPOS, DISCUTAM CU "AMICII" INFILTRATI IN SINDICATELE DIN APARARE CA, DACA NU IAU MASURI, CHIAR O SA DISPARA! MAI REPEDE DECAT CRED. DEJA ROMAERO E PRIMA IN INSOLVENTA... SI CRED CA ESTE ABIA INCEPUTUL!!! 

DE AJUNS PENTRU AZI; A SA NU UIT... NU VREAU A VA DA IDEI, DAR DEJA MA UIT CA IN TVR "ECHIPA MORTII" DORESTE A-L INGROPA PANA SI PE DOMNUL EMINESCU; DIN MEMORIA COLECTIVA. MA MIRA ACEST DEMERS AL CELOR DIN PANGRATI; NU DE ALTA,  DAR EMINESCU A SCRIS FRUMOS DE TURTURELE... E ADEVARAT CA... DE ALTII, DIN ACEEASI ECHIPA A MORTII... DOMNUL CUVANTULUI... NU A REUSIT A-I LUA IN "CALCUL'... CHIAR DACA, UNII DINTRE EI(CAM) ERAU NASCUTI SI CRESCUTI SA ZICEM PRIN TG. JIU... DE UNDE PROVENEA UN BRANCUSI... 

A... PENTRU ACEIA SI NU NUMAI... DIN TVR, DAR SI DE AIUREA... REAMINTESC CE LE ZICEA ACESTA, CANDVA, MAI VECHILOR MARXISTI ROMANI: "V-am lasat saraci si prosti, va gasesc si mai saraci si mai prosti"

ALTFEL, DACA NICI ACUMA NU VRETI A (MA) INTELEGE... RAMANEM TOT LA CEEA CE AM STABILIT... NU MUSAI EU.... CI, DE LA TRAIAN SI DECEBAL INCOACE:

  "MAI RASFIRATI BAIETI... MAI RASFIRATI!!!" 

    P.S: Cand sa inchid randurile lunii asteia... mi-am dat seama ca (ne) lipseste ceva... Ce sa fie...ce sa fie?! Si brusc mi-am dat seama... vorbeam de El.... Unicul... dar un "amic" imi comunica sa nu-mi fac probleme ca nu ma stiu nimica de acesta; caci s-au demarat "Lucrarile de Recuperare"

29 de comentarii:

  1. Este corectă observația privind infiltrații. Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos scris, in stil pamfletar!!! Feliciari; mai merita "ciupiti".

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragă autorule, tăcerea ta este atât de grăitoare, încât ai reușit să scrii un articol comic, dacă facem abstracție de adevărurile spuse și o tragedie dacă ținem cont de aceste adevăruri! Mi-a plăcut! Succes în tot ce faci și ce scrii! Meriți aplauze la scenă deschisă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragă autorule, tăcerea ta este atât de grăitoare, încât ai reușit să scrii un articol comic, dacă facem abstracție de adevărurile spuse și o tragedie dacă ținem cont de aceste adevăruri! Mi-a plăcut! Succes în tot ce faci și ce scrii! Meriți aplauze la scenă deschisă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragă autorule ai ales tăcerea cea mai grăitoare în tratarea comică a unor probleme grele, care, de fapt, au un caracter tragic! Continuă prin tăcerea aceasta, atât de expresivă, poate are răsunet unde trebuie! Succes în tratarea, prin tăcere, a multor altor probleme la fel de ,, comice" și transformarea acelor subiecte în pamflete cu răsunet! Continuă și deschide subiecte ce trebuie cunoscute!

    RăspundețiȘtergere
  6. Excelent material... umoristic si nu numai...

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte tare, imi aduce aminte de stilul lui Alcibiade....

    RăspundețiȘtergere
  8. Mult succes, in continuare...

    RăspundețiȘtergere
  9. Mon Cher ai ales o tacere productiva, una in care, tratarea comică a unor probleme grele, care, de fapt, au un caracter tragic!

    RăspundețiȘtergere
  10. E o arta transformarea acelor subiecte în pamflete cu răsunet! Continuă și deschide subiecte ce trebuie cunoscute!

    RăspundețiȘtergere
  11. OMULE, chiar ai reușit să scrii un articol comic, dacă facem abstracție de adevărurile spuse și o tragedie dacă ținem cont de aceste adevăruri! Mi-a plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  12. Rolul activ și pasiv,postul de comentator nu îmi aduce nici un venit suplimentar, deci eu am ajuns la concluzia că esteai bine să rămân mic și neînsemnat însă cu liniște interioară. Articolul corect...

    RăspundețiȘtergere
  13. Felicitari! Am comentat la unele din articolele de pe blog....

    RăspundețiȘtergere
  14. "A face bine si a auzi ca esti vorbit de rau, este ceva regesc"-Marc Aurelius

    RăspundețiȘtergere
  15. Cum sate lupti cu problemel? Cu bucurie; Iar cu suferinta?... Cu rabdare... Asta mi-a sugerat articolul acesta.

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte bun, insa Romania asta e intr-o perpetua schimbare. Cu bune , dar si cu rele... in rest, oameni mici, lucruri mici...oameni mari...lucruri mari!

    RăspundețiȘtergere
  17. Bun articol, dar cei de care faci referire se pot rezuma la intrebarea: "CARE ESTE SEMNUL UNUI SUFLET BOLNAV?"... Raspuns:" DISPERAREA..."

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce sa mai zic? e ok... Felicitari....

    RăspundețiȘtergere
  19. Corecte observatii dar si misto tonul ales al scrierilor...

    RăspundețiȘtergere
  20. Sti care este semnul faptelor bune? Simplu: pacea sufleteasca

    RăspundețiȘtergere
  21. E folositoare tacerea? Sigur, daca tinem cont ca tacerea e de AUR! Dar zicerea se refera la abtinerea de la vorba cand n-ai nic de zis si totusi zici! Autorul are multe de zis! Dar ii respect alegerea si cred ca ma aliez la demersul sau! Respectiv, aleg sa fiu tacut! Zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  22. bine scris... bine punctat. Ok asa...

    RăspundețiȘtergere
  23. Foarte tare... nu ezita: continua. Chiar si-n liniste

    RăspundețiȘtergere
  24. Bine scris, corecte observatii. Te felicit frate!!!!

    RăspundețiȘtergere
  25. Bun material, lasa loc de multe interpretari.

    RăspundețiȘtergere
  26. Foarte tare, bine scris. la cat mai multe. o zi faina iti doresc!

    RăspundețiȘtergere